0
Home  ›  Bahan Ajar  ›  Download  ›  Materi  ›  Perangkat

20 Set Of Cute Animal

"This is the set of cute animal flashcards for children with 20 set that include 20 adorable animals. With this flashcards children can learn and to pr"

image_title_here image_title_here

Ini adalah flashcard hewan lucu untuk anak-anak dengan 20 set yang mencakup 20 hewan menggemaskan. Dengan kartu flash ini anak-anak dapat belajar dan mempraktikkan kata-kata penting sambil bersenang-senang dengan gambar binatang yang menggemaskan. Hewan yang termasuk dalam produk ini adalah Alpaca, Zebra, Jerapah, Penguin, Unicorn, Burung Hantu, Bebek, Beruang, Singa, Kucing, Iguana, Kelinci, Hering, Toucan, Koala, Monyet, Tikus, Nightingale, Ayam dan Anjing Produk ini adalah semua hitam dan putih untuk pencetakan mudah dan Anda akan mendapatkan file EPS yang mudah diedit.
Dalam produk ini Anda akan mendapatkan
– PDF
– EPS
– JPG
– PNG
– ukuran 3,75″x5″

ENGLISH :
This is the set of cute animal flashcards for children with 20 set that include 20 adorable animals. With this flashcards children can learn and to practice essential words while having fun with adorable animal picture. The animals that include in this product are Whale, Duck, Elephant, Hippo, Xiphias, Seal, Fox, Ant, Bee, Goldfish, Cow, Pig, Sheep, Raccoon, Goat, Rhino, Snake, Jaguar, Kangaroo and Camel This product are all black and white for easy printing and you’ll get the EPS file that easy to edit. 
In this product you will get – PDF – EPS – JPG – PNG – size 3.75″x5″
Search
Menu
Theme
Share
Additional JS